Az ügyfélszolgálaton telefonon és elektronikusan elintézhető ügyek fajtái
- Elektronikusan, a intézhető ügyek:
- e-számla regisztráció
- adatváltozás bejelentése,névváltozás (pl. házasságkötés kapcsán)
- csekk és igazolás kérése
- hibabejelentés
- időpontfoglalás személyes ügyintézéshez
- levelezési/értesítési cím megváltozásának bejelentése
- Pénzintézeti (lakossági folyószámláról történő) átutalásról postaira (csekkes befizetésre) való áttérés kérelme)
- számlamásolat kérése
- szolgáltatás és számlázás szüneteltetésének kérelme (csak egyedi edényhasználatú, egyetlen háztartásra szóló szerződés esetén)
- Hulladékszállítási közszolgáltatási szerződés módosítás
- Telefonon (72/805-410) és/vagy e-mailben (delkom@delkom.hu) elintézhető ügyek:
- egyenleg lekérdezés, elszámoláskérés
- adatváltozás,
- számlareklamáció
- számlamásolat, csekk, igazolás kérése
- felhatalmazás megadása csoportos beszedési megbízásra
- hibabejelentés
- szolgáltatás szüneteltetés kérése
- A fentieken felül kizárólag személyesen, a Dél-Kom Nonprofit Kft.. központi ügyfélszolgálati irodájában elintézhető ügyek:
Pécs, Siklósi út 58.
- felhasználó változás
- szállítással kapcsolatos bejelentések
- számlaegyenleg és adategyeztetés
- tartozás rendezés – részletfizetési megállapodás megkötése
- pénztári be- és kifizetés
- lakossági hulladékkezelési, illetve edénybérleti szerződések megkötése
- azonnali igazoláskérés (tartozásmentesség/tartozás)
- lakcímváltozás (be és kijelentkezés, értesítési címváltozás)
- befizetett postai csekk bemutatása